31.

Hidup yang sudah sedia aneh sejak akhir-akhir ini bertambah aneh. Sampai satu masa, aku just go with the flow. Sebab aku macam dah letih nak steer sendiri (which I managed to do all these years). Tapi akibatnya, macam-macam perasaan yang aku alami. Gembira, sedih, gembira lagi, berharap, putus harap, berharap lagi. Entah. Susah nak define. Hujung-hujung, aku pun tak tahu apa yang aku mahu dari hubungan ni. Mungkin pengakhiran adalah yang terbaik. Well, at the end of the day, semua perkara pun hujung-hujungnya tetap akan berakhir bukan? Yang membezakan hanyalah nilai yang kita letak pada satu-satu perkara tu.

And this could be just another emotional rollercoaster. I wish I could put an end to it. But then I will start questioning myself if it is worth a try and not giving up. Or maybe both of us (me?) need a breather and see how things will go.

Maybe.

