63.

Just finished proofreading the translation of English-BM for Backpacking to Istanbul website! Woohoo! 😀

I will put the link here once the administrator has agreed and corrected the original translation.

Aku tak tahu siapa yang mula-mula translate, tapi bahasanya sungguh ‘kering’ dan macam dibuat dengan tergesa-gesa. Aku rasa aku boleh faham, sebab admin tu pun mengharapkan belas ihsan sukarelawan aje untuk kerja-kerja alih bahasa ni.

Bercakap soal kembara, aku sebenarnya nak tulis satu entri baru yang agak panjang dan dirujuk dari Jurnal Kembara aku duuuluuuuuu. InsyaAllah.. Bila aku dah kurang sesak napas dengan kerja-kerja yang sekarang ni. Hehe

Advertisements