89.

Ok. First sekali aku tak faham kenapa post ini TIBA-TIBA hilang lepas published semalam. Technical glitch?? Wtf. Aku juga BARU perasan kewujudan beberapa komen untuk posts sebelum ini. Komen-komen yang aku hanya sedar lepas selongkar app WordPress di iPad. Mohon maaf! Aku akan balas komen korang nanti ya?

Anyway. Marilah kita bersama-sama meneruskan kisah yang selanjutnya sebab tak ada maknanya kita nak stuck lama-lama dengan hal-hal kecil dan tak signifikan. Aku tulis balik post yang hilang ni. Yes thank you, WordPress.

Screen Shot 2016-08-15 at 9.23.59 PM

Those awkward moments when:

You just met your neighbour at a camping site and chat a bit. After a while, you asked him if you can tumpang his car back to KK. Sembang-sembang, siap share mid-life crisis masing-masing. Turned out dia adalah seorang artis Malaysia yang kau tak kenal (awkward moment #1).

Then datang dua orang mamat dari Mesir yang dah lama tinggal di Malaysia who happened to KNOW him, siap compliment his works – I reckon he is THAT good lah kan kalau foreigners pun puji kerja dia? (awkward moment #2). And I was like, “wth, who are you dude?” (dalam hati). Tapi aku ada beritahu aku ni academician dengan harapan dia akan membuat deduksi yang orang-orang akademik ni biasanya bebal dalam hal ehwal dunia hiburan. *lame excuses*

Sepanjang 4 jam perjalanan ke KK, sembang pasal isu politik dan racism di Malaysia. Lepas dia drop depan rumah, kau pun Google pasal dia and turned out dia salah seorang ahli kumpulan hip hop rock yang terkenal di Malaysia. Okaaayyy.

All in all, he’s a very humble person. Takde brag sana sini, dan tak macam certain retis di Malaysia yang pantang kalau orang tak kenal dia.

Sekian kisah hujung minggu saya.

PS: Ini antara kerja gila yang aku pernah buat. Elok saja mendarat di KK dari short trip di Lahad Datu, aku terus join road trip ke Kudat. Gila boi, gila. hahahaha

PSS: Dear U, I sincerely hope you tak kecik hati as I was absolutely clueless about you. Thank you for the conversation, drink and ride!

