100.

This is my last post here. Like I said in my previous post, I am moving to a new blog. I was thinking to add more posts there then baru announce kat sini – machiam lah ramai sangat reader kau Hanaaa hahaha! Pardon me, I like to perasan lidat.

The purpose of this new blog adalah untuk membolehkan saya letak iklan bagi menjana pendapatan. Ini juga adalah bagi menyahut seruan kerajaan agar kita mempunyai lebih dari satu pekerjaan. haha Ok that’s BS. The truth is, aku teringin nak rasa dapat duit (walaupun seciput) dari sumber selain gaji. Memang la pernah dapat duit dari projek consultant tapi ia masih berkait rapat dengan kerja hakiki aku. I want something that has nothing to do with my daily job – so ini adalah sebuah permulaan kepada permulaan-permulaan lain yang akan datang. 😉

Kepada peminat-peminat dalam diam saya dari Kota Kinabalu, Sabah –  jemputlah ke blog baru saya itteww.. Terima kasih di atas sokongan padu anda yang tidak berbelah bahagi selama ini~ Ayuhlah bantu saya menjana pendapatan sampingan supaya saya boleh travel banyak-banyak lagi. lol

To the rest of you, see you there!